Steun Stichting Colours

U doneert naar: Steun Stichting Colours

https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr" method="post" data-ajax="https://www.stichtingcolours.nl/wp-admin/admin-ajax.php" >
Hoeveel wilt u doneren aan Stichting Colours? €10 €20 €30
Uw Naam *
Uw Achternaam *
Uw E-Mailadres*
Uw Telefoonnummer
Uw Adres
Aanvullende aantekening
Graag alle verplichte velden invullen

Stichting Colours krijgt geen subsidie van de overheid en is dus geheel afhankelijk van giften. Daarom zijn we heel blij als u ons financieel wilt steunen. Om u te helpen ziet u hier een overzicht van diverse mogelijkheden en ideeën.

Ja, ik steun Stichting Colours met een bijdrage, die ik overmaak op jullie IBAN:

NL46 RABO 0139 1813 26, t.n.v. Stichting Colours

Ja, ik steun Stichting Colours met een bijdrage via Geef.nl, klik hier  (doorlinken naar Geef.nl)

Er zijn mensen, die bij jubilea geen cadeaus vragen, maar een collectedoos plaatsen om daar een donatie voor Colours in te deponeren. U kunt zelf zo’n doos maken, u kunt er ook één (kosteloos) aanvragen.

Wat dacht u van acties op een markt, bijvoorbeeld het verkopen van zelf gemaakte artikelen.

Scholen kunnen een actie houden, bijvoorbeeld een sponsorloop.

Kerken kunnen een collecte houden met als doel de Stichting Colours. Voor een presentatie tijdens de collecte over het werk van Colours, klik hier.

Ook bedrijven sponsoren ons. Met geld of goederen. Wilt u weten wat we nodig hebben? Klik hier. Er zijn bedrijven die hun werknemers als kerst-/eindejaarsgeschenk waardebonnen geven, die op een markt besteed kunnen worden. Stichting Colours is dan graag aanwezig om informatie te geven, waarbij een deel van die waardebonnen aan Stichting Colours geschonken kunnen worden.

Namens alle gezinnen, bedankt voor uw gift!