Regenboogpakket aanvragen

Inhoud

De inhoud van het regenboogpakket kan variëren en is afhankelijk van wat we inkopen of wat we aangeboden krijgen. Stichting Colours streeft er naar om het pakket zoveel mogelijk af te stemmen op het gezin waar het regenboogpakket wordt afgeleverd. In het pakket zit bijvoorbeeld knutselspul, speelgoed en andere verrassingen.
Naast cadeautjes bieden we materiaal aan om samen met de kinderen te praten over de periode die ze meemaken. O.a. zit in ons basispakket:

• knutselmateriaal om een regenboogboek te maken,
  • schildermateriaal om te schilderen,
  • en het Colours-

Het Colours-spel is een spel waarbij de spelers op een ontspannen en een prikkelende manier met elkaar in gesprek raken. Aan de hand van foto’s, tekenen en uitbeelden worden vragen beantwoord over jezelf, de ander en onderwerpen rondom ziekte. De vragen zijn in verschillende categorieën verdeeld. Elke categorie is een kleur van de regenboog. Wie heeft als eerste de kleuren van de regenboog compleet?

Aanvragen

Middels het aanvraagformulier kunt u een gratis regenboogpakket aanvragen. Download het formulier hier, print,vul hem in en stuur hem naar ons op.

Er zijn een aantal criteria waar de aanvraag aan moet voldoen o.a.:

• Het gezin heeft kinderen in de leeftijd van 0 t/m 12 jaar.
  • Het gezin wordt geconfronteerd met een ongeneeslijke, levensbedreigende ziekte van een ouder.
  • En/of het gezin is onlangs geconfronteerd met het overlijden van één of beide ouder(s)

Let op: Stichting Colours behoudt het recht om bij het desbetreffende gezin navraag te doen om toestemming te krijgen voor het eventueel opvragen van informatie, door dr. P. Buffinga, bij de behandelend arts.

Alleen volledige ingevulde formulieren kunnen wij in behandeling nemen.