Over ons

Stichting Colours is een netwerk van betrokken mensen en instellingen die regenboogpakketten weggeven aan gezinnen met kinderen in de leeftijd van 0 t/m 12 jaar waarbij een ouder levensbedreigend en/of ongeneeslijk ziek is. Ook voor gezinnen waarbij de kinderen een of beide ouders verloren hebben, staan bij ons centraal. Kortom gezinnen die een moeilijke tijd doormaken, laten weten dat de maatschappij om hen geeft.

Er bestaan al vele stichtingen waarbij gezinnen worden verrast. Maar dan als een van de kinderen ziek is. Uit eigen ervaring weten we dat dat erg belangrijk is. Maar we weten ook dat gezinnen met een zieke ouder een moeilijke tijd doormaken. Wij willen ons graag inzetten voor deze gezinnen, omdat we weten hoe belangrijk het is!

Stichting Colours is opgericht door ons, Johan en Klarine Sikkema. In 2013 zijn we gestart en zijn we gevestigd op het kantorenpark aan de Heideanjer 15 te Drachten. Ons gezin is zelf getroffen door kanker die bij Klarine is ontdekt. Meer hierover is te lezen op de website www.kankerinonsgezin.nl.

Met een aantal vrijwilligers die zich graag inzetten voor de stichting, proberen we zoveel mogelijk gezinnen te helpen in soortgelijke situaties.